Nieuw Woelwijck vindt het belangrijk dat de zorg en ondersteuning naar tevredenheid verloopt voor alle betrokkenen. Op deze pagina vindt u meer informatie over hoe binnen Nieuw Woelwijck wordt omgegaan met onvrede en klachten van zowel bewoners als (wettelijk) vertegenwoordigers van bewoners en nabestaanden van (voormalig) bewoners.
Medewerkers van Nieuw Woelwijck streven er naar om klachten in eerste instantie direct met u op te lossen. Door de korte overleglijnen binnen Nieuw Woelwijck zijn klachten altijd bespreekbaar binnen een team of met de ondersteunende dienst. Ook kunt u de woonraadvoorzitter vragen om een gesprek, of de klacht in een brief aan de woonraadvoorzitter voorleggen. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om de klacht neer te leggen bij de Raad van Bestuur van Nieuw Woelwijck. Een centraal aanspreekpunt voor klachten is onze klachtenfunctionaris. Zij kan u ook helpen in het proces, wat de te nemen stappen zijn en wie u het beste kunt benaderen. U kunt haar bereiken via het onderstaande formulier.